Dutch translation 100%
Permalink 3 users found helpful
Hi everybody,
I looked in the SVN and in the readme and downloaded the Dutch .po files, but nothing was complete. So I started working on it and now everything that was in the .po file is translated. Please find the po / mo files attached.
I looked in the SVN and in the readme and downloaded the Dutch .po files, but nothing was complete. So I started working on it and now everything that was in the .po file is translated. Please find the po / mo files attached.
Geen probleem, .mo bestand in de map languages/nl_NL/LC_MESSAGES gezet en in de config/site.php de regel toegevoegd. Toen werkte alles. Maar het kan zijn dat je de cache een keer moet flushen, daar had ik ook een paar keer last van.
define('LOCALE', 'nl_NL');
Ik begrijp het niet , heb het nu al met 3 van mijn websites geprobeerd en ik krijg er geen enkele in het nederlands.
Ik heb hier een lokale Xampp installatie en daar werkt het perfect mee, exact zoals omschreven. Ik kan er helaas weinig meer van maken...
Hallo,
Ben gestart met Concrete5 maar krijg het niet in het Nederlands. De versie die ik heb geïnstalleerd is 5.4.1.1. In de map languages heb ik de taalbestanden gezet.
Overal wordt gesproken over het bestand site.php in de map config. Maar ik heb geen bestand site.php.... Dus hoe krijg ik de taal op Nederlands? Of welke versie moet ik installeren om wel over Nederlands te kunnen beschikken?
Bedankt alvast voor het meedenken.
Groeten,
Patrick
Ben gestart met Concrete5 maar krijg het niet in het Nederlands. De versie die ik heb geïnstalleerd is 5.4.1.1. In de map languages heb ik de taalbestanden gezet.
Overal wordt gesproken over het bestand site.php in de map config. Maar ik heb geen bestand site.php.... Dus hoe krijg ik de taal op Nederlands? Of welke versie moet ik installeren om wel over Nederlands te kunnen beschikken?
Bedankt alvast voor het meedenken.
Groeten,
Patrick
Hoi Patrick,
Je moet eerst Concrete5 installeren, daarna is het site.php bestand aangemaakt. Vervolgens kun je het aanpassen met de juiste taalinstelling.
Je moet eerst Concrete5 installeren, daarna is het site.php bestand aangemaakt. Vervolgens kun je het aanpassen met de juiste taalinstelling.
Hoi Pieter,
Bedankt. Waarschijnlijk ben ik tijdens de installatie suf geweest en heb ik alleen lokaal naar site.php gezocht. Kijk ik net op de server zie ik wel het bestand site.php staan. Code toegevoegd en nu is Concrete5 in het Nederlands. Nogmaals bedankt voor de hulp.
Bedankt. Waarschijnlijk ben ik tijdens de installatie suf geweest en heb ik alleen lokaal naar site.php gezocht. Kijk ik net op de server zie ik wel het bestand site.php staan. Code toegevoegd en nu is Concrete5 in het Nederlands. Nogmaals bedankt voor de hulp.
Bedankt Pieter. Ik kreeg het ook niet 1,2,3, voor elkaar maar dankzij je bestand is het gelukt.
Hoi,
Ik heb een tutorial gemaakt waarin precies uitgelegd wordt welke mappen en bestanden je moet aanmaken.
Bekijk de tutorial:http://www.altinkonline.nl/tutorials/concrete5/dutch-translation-co...
Ik heb een tutorial gemaakt waarin precies uitgelegd wordt welke mappen en bestanden je moet aanmaken.
Bekijk de tutorial:http://www.altinkonline.nl/tutorials/concrete5/dutch-translation-co...
Concrete5 is bij mij intussen ook NL, maar de CALENDAR geeft nog steeds de dagen in het engels aan! Hoe kan ik deze wijzigen in Nederlands?
...bij mij concrete5 ook Nederlandstalig, maar hoe verander ik de dagen in mijn CALENDAR van Engels in Nederlands?
ik heb de files op de juiste plaats geupload, in mijn config.php de regel toegevoegd maar alles blijft in het engels ?